fredag 1 juli 2011

Ögoninflamation

Jag är nog den mest sjukaste människan :( Har vart sjuk ganska länge som ni vet, och igår började jag känna mig bätte, men i går kväll började det komma massa var i ena ögat :/ äckligt... Och det blev väldigt rött.
Mamma som är sjuksköterska sa att det hade blivit inflamation i ögat..fan... Så hela natten har tillbringats vaken med toapapper under ögonen. Lyckades iaf somna i ca 2 timmar innan jag vaknade igen. När jag vaknade hade varet torkat runtom ögonen så jag kunde inte öppna ögonen! PANIK! Typ försökte springa till toan (som ligger brevid mitt run) och slängde mig under vattenkranen.. Usch, trodde jag hade blivet blind eller nått, vadå överdriven? nae men det va läskigt..

Iallfall så ska jag få ögondroppar osv så det inte blir värre.
Som Ellen skrev kanske jag och Ellen åka till simon och rida hans små hästar, kommer sääkert vara som att rida Olivero! ;) höhöhöhö *host*
Men det är inte helt säkert att jag åker, beror på hur ont det gör i ögonen och om mamma är snäll...hehe men det brukar hon va :)
hittade en gammal bild på mig och Trixi. Lokal L:C och jag kom 2a! :)

1 kommentar: