tisdag 2 oktober 2012

Träningsverk?

Har fortfarande riktigt med träningsverk sen avåkningen...och sen gårdagens pass. Kanske ska förklara varför?

I torsdags var det då träning för William. Han menade på att jag satt helt fel i sadeln så fick order om att korta mina läder ca 7 hål....sagt och gjort. Kändes som om jag var någon slags jockey? Knäna hamnade utanför sadeln så fick inget stöd därifrån. Naboo kändes super vinglig och flaxig. Hon snubblade och gick ner på knäna så jag for av. Sträckte hela armarna och bröstkorgen. 

Så igår när jag red gav jag mig tusan på att jag ska fixa det där med lädrerna...vilket resulterar i träningsverk i låren... Får hoppas att det blir bättre efter sadel prövningen. Få sådär är i princip omöjligt att sitta.

Ni ska få se lite filmer från träningen också!

Nu har jag precis kommit hem från "nya jobbet", känns riktigt awesome! Så är väl lika bra att fortsätta vara effektiv och jobba vidare ute hos pappa så jag blir klar där någon gång...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar