måndag 8 oktober 2012

Bra vs Dåligt

Känner mig inte så jättesugen på att bloga länge, så jag tar en liten paus. Kanske kommer skriva nått lite då och då när det händer något kul.

Nämner lite bra och dåliga saker som har hänt på sistone.

+Kom hem från dressyr träningen nyss och Olivero var i vissa stunder väääldigt fin!
+Har redan börjat kolla på klänningar till Ridsportsgalan 2013, taggar som tusan redan nu!
+Heligo är helt bra i sitt ben.
+Jag har gjort klart att jobbigt skolarbeta som låg som en stor plåga över mig.
+ Jag ska tävla på lördag, 90-1m på Olivero i Kisa.
+ Jag har den finaste vännen man kan få <3

- Olivero var hyper-pigg och var över molnen och vände. Inte så kul att rida dressyr då.
-Jag har kommit in i en trötthets period och har svårt att sova på nätterna.
- Jag ska hoppa av matten.
-Mamma vill inte att jag ska hoppa av.
-Det finns knappt några mer tävlingar iår.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Allt bra?
    Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

    SvaraRadera