onsdag 21 september 2011

Stalldag

Idag är det stalldag i skolan och då är som som sagt i stallen hela dagen (ganska logiskt va?)
Vi ska först rida på förmiddagen och sedan tror jag att vi ska lära oss och linda på rätt sätt, kan vara bra för mig eftersom jag aldrig fattar det där med att linda åt rätt håll för att hästen inte ska få den mellan frambenen.. jag bara lindar på ;) hehe

Efter denna dag brukar jag vara helt slut! Man kan tycka att det är värsta chill dagen, men det är faktiskt riktigt jobbigt, eller jobbigt kanske det inte är men man blir väldigt trött när klockan börjar närma sig halv 4.

Ridningen för mig hemma kommer bli en liten sväng på Olivero, jag tror faktiskt inte jag kommer orka rida Diwa också..Tyvärr :(

Oj ser att klockan förja närma sig 05:35, så det är bäst jag slänger igen datorn och cyklar ner till min älskade buss som för övrigt känns som jag bor i nu förtiden? :O

Ha det bäst :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar