torsdag 30 juni 2011

Lätt bloggtorka...

JO, de är faktiskt så. Jag vet inte riktigt vad ni vill läsa om? Så, vad vill ni läsa om??!!


Idag reds båda mina pluttar. Började med Zaffie och red nästan som igår fast lättare eller vad man säger. Red fram i skogen bland lite grenar så hon lär sig lyfta på benen :P Sen ut på åkern jag va på igår. Kände på henne, men flugorna störde allt för mycket. Hon va rätt så okoncentrerad och de va nog jag med, brukar vara så är jag är hon, är hon är jag :P Hade hakket på henne iaf, vilket va länge sen. Men de funkar bra tycker jag.

Naboo skrittades mest, kände på traven för att se om hon gick konstigt. Som tur är kändes allt okej! Red henne i ca 30min barbacka.

I morgon ska jag försöka rida er ordentligt igen :P Får väl se om jag lyckas i värmen...

Jennifer och jag har planerat att åka till Simon och rida på Sally och Volmar. De kommer nog bli jätte kul!!

Volmar och Sally


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar