söndag 1 maj 2011

HEEEEEJ!!!! :D:D:D:D

Jag känner att jag är vääldigt aktiv här! eller hur?
Nae men det har vart så mycket att göra hela tiden! Först är det skola och massa prov, sen är det väldigt mycket träningar och sen ska man försöka ha ett liv mellan allt detta(?)..

Aja. Idag var det min och Diwas första lokala dressyr tävling sedan 2009. Känns helt sjukt att de va så längesen?
Det gick jättedåligt i L:B.. gick inte fram för skänkeln och tänkte mer på att busa än att gå fint.. fick iaf 60i % ganska nöjd för att vara första gången på så länge. Diwa tyckte det va kul och det är ju det som är meningen?
I L:A gick det mycket bättre! hade ridet fram lite "hådare". Lite mer samlad trav och sedan öka osv.
Inne på banan kändes hon lite slö på något vis. Men det gick bra. Drog iväg lite i längningara, annars tyckte jag det känndes enkelt och lätt om man kan säga så? x)
När vi hade lastat in Diwa och skulle gå och äta lite kollade vi på resultatlistan såg vi att jag låg 3a i L:A!? Men tyvärr va det en som puttade ner mig till 4de plats. Så ingen placering till mig. Fast det hade jag inte förväntat mig..

Så nu ska jag anmäla mig till lite mer dressyr tävlingar på Diwa, det va så kul att få komma ut på banorna med henne igen :D
Eftersom jag så klart glömde kameran hemma så får det blir en konstig bild på mig och Diwa förra sommarn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar