torsdag 17 mars 2011

Sorry!

Gaah! har verkligen inte orkat eller hunnet blogga på flera dagar.. Har varit massa prov i skolan och massa ridning fram o tillbaka. Men nu har jag lite tid.

I morgon direkt efter skolan ska jag ge mig iväg på hoppträning med Diwa i Björnklo som jag nämde någon gång. Tror hon kommer tycka att det är lika kul som förra gången. Ååh, längtar verkligen tills i morgon! Sån härlig känsla att hoppa henne efter alla saker som har hänt med henne. Och att hor mår så bra, man ser i ögonen att hon är lycklig.

Kan kanske nämna att Krusidull är såld. Fast han kommer vara hos mig ett tag till. Känns konstig.. Men tror att han kommer få det riktigt bra :)

Bara för att jag saknar att rida på Trixi så sjuukt mycke, lägger jag upp en heelt normal bild på mig och henne när vi tävlar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar