måndag 14 mars 2011

Åååh, RUBRIK!

Jaau, gick upp tidigt idag för att hinna fixa Doris, svullnaden går ner med hon haltar i princip lika mycket fortfarande :(

Åkte till praktiken, som var väldigt tråkig idag. Sen hem till pappa och hästarna.!

Bestämde mig för att rida på banan, så slapp jag pannlampa och skit med... red inget avancerat men försökte forma och böja lite iaf. Naboo blir totalt hyper och vill hellst av allt bara hoppa över staketet och skena åkrana bort i bockningar. HAAH!

Satte upp ett litet räcke med och skuttade över. Jaah, ni hade nog skrattat om ni sett mig, men jag är nöjd, speciellt med Zaffie! ihihi

På söndag blir det nog en lite klubbtävling iaf! Lite lugn och bra start tycker jag!

Okeej, hade det bäässsssst ni som älskar hääääääst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar